Moppenbar

zaterdag 30 oktober 2010

Nederlandse zangers: niet zo origineel

Leuk liedje van Guus Meeuwis toch? Nou toch niet origineel hoor, luister maar eens naar Lorenzo Jovanotti die 'A te' speelt.

Link naar Guus Meeuwis 'Dat komt door jou' Link naar Lorenzo Jovanotti's 'A te'

En wat dacht je van Jeroen van der Boom met Jij bent zo... swingt lekker hoor, maar het origineel is 'Silencio' van David Bisbal.

Jason Mraz

Tsja, Jason Mraz blijft een goede zanger en verdient dus ook hier aandacht. Zo heeft hij ooit Queens 'Good old fashioned lover boy' gecovered. Briljant, al zeg ik het zelf.



En het origineel van Queen is natuurlijk ook superb:

maandag 18 oktober 2010

SpeedTest & Pingtest

Even de snelheid van het internet getest:

En natuurlijk gelijk een pingtestje doen:

zondag 17 oktober 2010

Mannelijke bloopers

Tsja, mijn moeder begon te klagen over het feit dat alleen vrouwen voor lul stonden. Bij deze, allerliefste moeder die ik heb.

zaterdag 16 oktober 2010

Testje voor youtube film

Altijd leuk bloopers... en er zitten ook veel moeders tussen! (Helaas niet allemaal even knap)

Eerste bericht

Allereerste berichtje om te testen hoe het sjabloon er uitziet.

Ow ja... je moeder!
Lol!