Moppenbar

zaterdag 30 oktober 2010

Nederlandse zangers: niet zo origineel

Leuk liedje van Guus Meeuwis toch? Nou toch niet origineel hoor, luister maar eens naar Lorenzo Jovanotti die 'A te' speelt.

Link naar Guus Meeuwis 'Dat komt door jou' Link naar Lorenzo Jovanotti's 'A te'

En wat dacht je van Jeroen van der Boom met Jij bent zo... swingt lekker hoor, maar het origineel is 'Silencio' van David Bisbal.

1 opmerking:

Laat gerust een berichtje achter. :)