Dit is het blog van Pitje. Behoorlijk veel onzin!
wow, klinkt goed! Let the shows beginnn
Schaamteloze reclame ;)
Ik heb naar Kathy Melua geluisterd via jouw blog. Erg mooi! Maar ja, je weet dat ik daar van hou(d).Ik heb ook een berichtje over mijn bezoek van groep 7 geplaatst of heb je het al gelezen?
Arie, dank je wel! Het is me gelukt!Je moeder zal trots op je zijn!
Laat gerust een berichtje achter. :)
wow, klinkt goed! Let the shows beginnn
BeantwoordenVerwijderenSchaamteloze reclame ;)
BeantwoordenVerwijderenIk heb naar Kathy Melua geluisterd via jouw blog. Erg mooi! Maar ja, je weet dat ik daar van hou(d).
BeantwoordenVerwijderenIk heb ook een berichtje over mijn bezoek van groep 7 geplaatst of heb je het al gelezen?
Arie, dank je wel! Het is me gelukt!Je moeder zal trots op je zijn!
BeantwoordenVerwijderen