Moppenbar

dinsdag 9 november 2010

Trap jij er ook wel eens in?

Ze zijn ook zo subtiel, die online scammers...



en nog eentje:


Ow ja, en het is ook gewoon schaamteloze reclame voor Comodo ;) Maar ja, het is dan ook goede gratis software.

1 opmerking:

Laat gerust een berichtje achter. :)